mc si mp3 pt. calculatoare offline (Re: [tmlug] Re: Hoary a fost "released")

Dan Damian dand at codemonkey.ro
Fri Apr 8 06:30:44 CDT 2005

În data de Vi, 08-04-2005 la 12:56 +0300, Radu Stanca a scris:
> nemultumiri, in 4 nu avea mp3 support  si nici mc wich really
> sux(pentru cei ce nu au net acasa), ceva schimbari in 5?

Ma tem ca nu. Suportul de mp3 ramane in continuare o problema din cate
stiu eu din motive de patente. Iar mc se pare ca nu e o aplicatie pt.
utilizatorii-tinta ai lui Ubuntu :)

Cu putin efort, poti lua deb-urile pe un USB stick. Astfel, pe compu
conectat la net:

1. stergi cache-ul de pachete existent: apt-get clean

2. te asiguri ca ai activata sectiunea 'universe' in /etc/sources.list:
deb http://archive.ubuntu.com/ubuntu/ hoary main restricted universe
(dai un apt-get update, daca modifici sources.list)

3. download-uiesti pachetele: apt-get -d install xmms mc

4. deb-urile le gasesti in /var/cache/apt/archives/

-dan