15 Sesja Linuxowa-2018 we Wroclawiu.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Pią, 22 Gru 2017, 19:57:53 UTC

W dniu 22.12.2017 o 12:15, Paulina Gajoch pisze:
> Witaj!
>
> Mam takie wstępne pytanko, w związku z tym, że niestety nie będę mogła
> być wtedy, chociaż bardzo lubię Linuxa, czy byłbyś w stanie dla mnie
> to nagrywać? Chodzi mi o sam dźwięk.
>
> Dzięki z góry
>
> Paulina

Witam.
Tak planuje jak zwykle nagrac filmy o ile wszystko pojdzie ok.
{ewnie tez jak zwykle organizatorzy nagraja filmy. Ich nagrania lepsze
technicznie
gdyz ja do tego celu uzywam cyfrowego aparatu fotograficznego.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243