TUG & BachoTeX-2017.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Nie, 12 Lut 2017, 22:48:42 UTC

Witam.
Juz mozna sie rejestrowac na TUG & Bachotek-2017.
Tego roku bedzie, to jubileuszowy 25 BachoTeX.

Witryna pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2017-pl
O oplatach
pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2017-pl/oplaty-konferencyjne
Rejestracja
pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2017-pl/rejestracja/reg-form

Termin od 29 kwietnia (sobota) do 3 ma­ja (środa).
Dzien 28 kwietnia (piatek) bedzie dniem zjazdowym
uczestnikow. Prezentacje beda dzien pozniej 29 kwietnia.

Miejsce. <Cytuje z witryny>

Miejsce to, jak zwykle od 1993 r., Ba­cho­tek nie­da­le­ko Brod­ni­cy, w
Pol­sce pół­noc­no­wschod­niej (por. mapki Google i OpenStreetMap).
https://www.google.com/maps/@53.282664,19.485626,11481m/data=!3m1!1e3
http://www.openstreetmap.org/#map=18/53.28862/19.47590&layers=T

I najważniejsza mapka, samego ośrodka, autorstwa Duane Bibby.
http://www.gust.org.pl/bachotex/bachotex-promo/bachotex-site-color.png

Podziękowania dla Mojcy Miklavec, Hansa Hagena i grupy ConTeXt.
http://wiki.contextgarden.net/Main_Page

</Koniec cytatu>

Temat przewodni. Przesłanki, przyzwyczajenia, przewidywania.

O zgloszeniach prezentacji i wiecej przemyslen
dotyczacych tematu przewodniego
pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2017-pl/cfp

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243