Studencki Festiwal Informatyczny-2017 w Krakowie.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Wto, 15 Lis 2016, 22:28:31 UTC

Witam.
Juz na 4 miesiace przed wielka impreza
moge sie z Wami podzielic wiadomosciami o niej.

Witryny. Glowna pod http://sfi.org.pl (bedzie zaktualizowana.)
Najnowsze aktualnosci
pod https://sfi.org.pl/?p=6156  i
pod https://sfi.org.pl/?p=6146

Termin. od 16 czwartek do 18 marca sobota 2017 roku.

Miejsce. Centrum Informatyki AGH, budynek D-17, przy ulicy Kawiory 21.

Ja tego roku nie dalem rady byc gdyz bylem na Zimowisku Linuxowym TLUG-u.
Mam nadzieje, ze za rok dam rade byc na obydwu imprezach.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243