Konferencja BachoTeX 2016.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Pią, 4 Mar 2016, 22:36:44 UTC

W dniu 03.03.2016 o 21:57, Jerzy.Ludwichowski pisze:
 > Drogie i drodzy w TeXu!
 >
 > Otwarta została rejestracja na tegoroczna konferencję BachoTeX.
Poniżej zachęta do udziału, wraz
 > z zaproszeniem do zgłaszania wystąpień, artykułów, warsztatów,
szkoleń, plakatów, pereł  itd., itp.

> [...]
 > prezentacji dotyczących TeXa, Metaposta, ConTeXta, LaTeXa i przyjaciół
 > (pamiętajmy o fontach). Podtrzymujemy trend BachoTeXowy, w ramach
 > którego próbujemy integrować programistów i projektantów systemów
 > typograficznych, typografów i innych użytkowników takich systemów.
 >
 > Tradycyjnie zachęcamy do nadsyłania „pereł” TeXowych – p. poniżej.
 >
 > Normalnym kanałem zgłaszania propozycji jest ich wysłanie pocztą
 > elektroniczną do komitetu programowego, ale zanim pospieszycie do
 > klawiatury – zapoznajcie się ze wskazówkami dla autorów
Mala poprawka. Powyzszy link prowadzi do nieistniejacej witryny. W.g.
mnie bedzie pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/cfp

> [...]
 > w TeXu (i Metafoncie/Metapoście)”. Bliższe szczegóły oraz archiwum już
 > zgromadzonych pereł: http://gust.org.pl/projects/pearls.
 >
 > Terminy i adresy
 > ================
 > Termin składania propozycji wystąpień (streszczeń) upływa 28 marca,
 > a nadsyłania ostatecznych prezentacji, które będą umieszczone
 > w materiałach konferencyjnych – 11 kwietnia.
 >
 > Propozycje prosimy nadsyłać pocztą elektroniczną do Komitetu
 > Programowego: prog-2016 at gust dot org dot pl. Przewodniczącym Komitetu
 > jest Bogusław Jackowski (b underscore jackowski at gust dot org dot pl).

Witam.
Reasumujac dodam jeszcze.
Glowna witryna pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl

Termin od 28 kwiernia do 3 maja. (28 kwietnia, to pierwszy dzien zjazdu
uczestnikow jeszcze bez prezentacji.)

Miejsce. Osrodek Wypoczynkowy UMK w Bachotku kolo Brodnicy.

Tabela oplat pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/oplaty-konferencyjne

Rejestracja pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/rejestracja/reg-form

Dojazd pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/howtoget-pl.html
Miejsce na mapie Google Google pod
https://www.google.com/maps/@53.282664,19.485626,11481m/data=!3m1!1e3
Miejsce na OpenStreetMap pod
http://www.openstreetmap.org/#map=18/53.28862/19.47590&layers=T

Apel o wystapienia pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/cfp
Termin składania propozycji wystąpień (streszczeń) upływa 27 marca 2016
r., a nadsyłania ostatecznych prezentacji, które będą umieszczone w
materiałach konferencyjnych  – 10 kwietnia 2016 r.
Poradnik dla autorow wystapien pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/submissions

Jak zwykle ta wiadomosc podam tez do innych grupek linuxowych.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243