[OT] Studencki Festiwal Informatyczny-2015.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Pią, 31 Paź 2014, 21:32:57 UTC

Witam.
Pojawily sie juz pierwsze wiadomosci o SFI-2015.

Witryna jak zwykle pod http://sfi.org.pl

Termin od 12 marca czwartek do 14 marca sobota.

Miejsce Hala Sportowo - Widowiskowa UEK tam gdzie bylismy
ladnych kilka lat temu. Uniwersytet Ekopnomiczny jak
pokazuje jego witryna pod http://nowa.uek.krakow.pl znajduje sie.
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
ul. Rakowicka 27
31-510 Kraków

Przed chwilka wiadomosc o tym spotkaniu dodalem do witryny
pod http://wpolsce.it

Czy tym razem ja bede z Wami okaze sie. Zalezy czy nie bedzie kolizji
terminowej z inna impreza IT i czy bede miec kogos kto by
mogl ze mna pojechac samochodem z Gdanska do Krakowa i pomoc mnie w
jezdzeniu po Krakowie. Ja juz niestety ze wzglkedu na wieksze trudnosci
w poruszaniu sie i tym bardziej z bagazem nie
za bardzo moge jezdzic pociagami.
Bardzo lubie tego typu spotkania IT. Chetnie na nich robie zdjecia i filmy.
To dla mnie najwieksza przyjemnosc byc z Wami w milym towarzystwie.
Duzo ciekawych prezentacji a prezentacje z Richardem Stalmanem naprawde
milo wspominam.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243