Kolejne moje zdjecia - Studencki Festiwal Informatyczny-2012.

Krzysztof Zubik kzubik w netglob.com.pl
Sob, 13 Lip 2013, 21:25:07 UTC

Witam.
Co prawda pozno jednak nareszcie dodalem kolejne moje zdjecia.
One tym razem z minionego rok temu Studenckiego Fesiwalu Informatycznego.
Link pod http://www.kzubik.cba.pl/sfi2012-1.html
Ponadto wyszukalem i dodalem linki do filmow z prezentacji,
ktore dostepne na YouTube. Zycze Milego Ogladania. :)

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243