Re: Ubuntu 12.10 i 13.04 a karta Wifi ralink 3290 temat zamknięty - nowe 13.04 official rozwiązuje temat

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Śro, 24 Kwi 2013, 21:07:22 UTC

W dniu 24 kwietnia 2013 22:58 użytkownik Grzegorz Musiał
<g.musial w isklep.net> napisał:
> W dniu 24.04.2013 18:41, Grzegorz Musiał pisze:
>
> Mam nowego laptopa HP na AMD E1 z kartą Wifi ralink 3290 i teraz mam takie
> problemmy
>
> system 12.10
> postawiłem według tego przepisu
> http://rricketts.com/installing-ralink-rt3290-wireless-drivers-in-ubuntu-12-04/
> i po połączeniu z siecią mam Karnel Panic i laps się zawiesz.
>
> Zrobiłem aktualizację do wersji 13.04 jakąś ostatnią bete i też nic z tego,
> powróciłem do 12.10 i próbowałem według tego robić
>
> i przy jakiś 80% make wywal błąd karnel tak jak bym nie miał gcc a mam.

> [...]

A człowiek się produkuje... Swoją drogą to co to za dziwny sposób na
zamykanie wątku na liście mailingowej?