Elzbieta Haustow

ELUNIA ela1960 w gazeta.pl
Śro, 18 Sty 2012, 10:07:31 UTC

Witam Serdecznie.
Mam pewien problem i nikt nie potrafi rozwiązać problemu na 100 %
Niezmiernie jestem zadowolona z systemu Ubuntu 11.4 pl i proszę mi
uwierzyć ze pozostanę przy nim.
Wielokrotnie przemierzałam się na Linuxa a jak zainstalowałam Mandriwe
parę lat temu [3 lat] dałam sobie spokój.
Ale tak chodząc po internecie i czytając wypowiedzi ludzi i czytając
Waszą stronę i to jest to na co czekałam
Ale dość już mojego pisania powiem w czym problem.
Chce wyrzucić  Windows XP SP 3 ale mam zainstalowanego Thunderbirda a
mam kilka kont i emaile  i tu  zaczynają sie cyrki.[jak przenieś calego
Thunderbilda do Ubuncika ]
Proszę mi pomóc jak mam zrobić krok po kroku prośże opisać będę
niezmiernie wdzięczna

                  z powazaniem
                                                 Elzbieta Haustow