Banshee

Piotr Drozdek pioruns w o2.pl
Śro, 6 Lip 2011, 20:23:24 UTC

Dnia 2011-07-06, o godz. 08:43:01
Krzysztof Czaderna <krzysztof.czaderna w hotmail.com> napisał(a):

> Witam
> od dłuższego czasu borykam się z problemem z banshee, mianowicie
> kopiuje odtwarzane utwory zlokalizowane na dysku "windowsowym" z
> katalogu "muzyka" poza ten katalog, sprawdzałem funkcje i nie mam
> włączonego kopiowania kolekcji, usunąłem bazę z config-1 gdzie była
> trzymana, także wykonałem apt-get purge dla odtwarzacza ten sam
> efekt ;/ Sprawdzałem te pliki później działa tylko podgląd z
> nautilusa a Beatbox, czy umplayer twierdzą że ścieżka ma całe 7 sek
>
> Spotkał się może ktoś z takim zachowaniem ??
>
> Pozdrawiam

> [...]

Edycja/Preferencje/Ogólne
Odhacz:
[ ] Kopiowanie plików do katalogów multimediów podczas importowania
[ ] Aktualizowanie nazw plików i katalogów
Edycja/Preferencje/Źródła
Jako źródło ustaw twój prawdziwy folder multimediów.

Powinno pomóc, po tej akcji Banshee nie będzie *nic* kopiować ani
przenosić.

--
Regards,
Piotr Drozdek