skype dla ubuntu 11.04

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Nie, 26 Cze 2011, 16:58:03 UTC

> Najpierw w terminalu komenda:
> sudo apt-get install libqt4-dbus libqt4-network libqt4-xml libasound2
> potem w tym samym terminalu:
> wget http://www.skype.com/go/getskype-linux-beta-ubuntu-64
> na koniec oczywiście też w terminalu:
> sudo dpkg -i skype-*.deb
> sudo apt-get -f install

A i jeszcze jedno. W chwilę po zatakowaniu Terminala spróbowałem szukać
w Synaptic Menadżer. Plik skype się pojawił, ale otrzymałem to:
Proszę włożyć płytkę o nazwie:
Ubuntu 11.04 _Natty Narwhal_ - Release amd64 (20110427.1)
do napędu /media/cdrom/

Co to za płyta i skąd sciagnąć Natty Narhal ? Dalej coś jet nie tak.
--
---
                   Pozdrowienia