Odp: skype dla Ubuntu 11.04

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Sob, 25 Cze 2011, 12:56:06 UTC

Dnia 2011-06-25, sob o godzinie 08:39 +0200, Paweł Kłeczek pisze:

> W Centrum oprogramowania wybierasz Edycja -> Żródła oprogramowania.
> W zakładce Oprogramowanie Ubuntu odznaczasz Płyta CD-ROM z Ubuntu (na
> dole okna).
>
> Wchodzisz pod adreseŹródła
> http://www.skype.com/intl/en-us/get-skype/on-your-computer/linux/
>
> z komunikatu błędu wnioskuję, że masz 64-bitowy system, więc pobierasz
> Ubuntu 10.4+ 64-bit. Jest to wersja dla Ubuntu 10.04 ale powinna bez
> problemów działać z 11.04.
> Dwukrotne kliknięcie na ściągnięty plik *.deb powinno uruchomić instalację.
>

> --
> [...]
Do <centrum oprogramowania> mogę wejść z pulpitu ( po lewej stronie mam
pasek zakładek gdzie jest <Centrum oprogramowania Ubuntu> ) lub otworzyć
<Ustawienia systemu> i to otworzyć<Centrum oprogramowania> . Ale tu nie
mam zakładki <Centrum oprogramowania Ubuntu>. Ale tu nie mam zakładki
<Źródła oprogramowania>. Tak więc pomimo otwarcia <Centrum
oprogramowania Ubuntu>, nic dalej nie mogę zrobić, bo tu nie ma
<Edycji>.
Pozdrowienia
P.J.