Paczka ubuntu-pl, Tom 65, Numer 2

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Wto, 14 Wrz 2010, 00:23:21 BST

W dniu 13 września 2010 13:31 użytkownik  <krzyspo w gmail.com> napisał:

> Faktycznie, brak języka polskiego. Ale znalazłem coś na forum XDA
> Developers. Koleś twierdzi, że:
>
> v2.0 (28 February 2010)
> Released. Woring on the new build (multilanguage).
>
> Nie wyznaję się na telefonach z WM, nie wiem jakie mają rozdzielczości itd.
> Jednak jeśli chcesz spróbować to podsyłam link poniżej. Może warto się
> zainteresować.
>
> Proszę: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=604949

Dzięki ale z tą wersją na mojej Omnii II jest jeszcze gorzej bo w
ogóle nie działa. Sama klawiatura się uruchamia ale już bez żadnego
języka. Co do planowanej wersji multilanguage to obawiam się, że
znajdą się w niej języki, które do tej pory były obecne w Swype dla
WM. Niestety brak wśród nich polskiego.
Rozbudziłeś mój apetyt ale niestety wygląda na to, że będę musiał
obejść się smakiem ;-)