Neo

Yury Likhtarovich yury.likhtarovich w gmail.com
Wto, 7 Wrz 2010, 10:09:05 BST

Witam nic nie trzeba instalowac, trzeba wpisac naze i klucz zabiespieczenia
i dalej wszystko automatyczne dziejesie. W przypadku polaczenia
bezprzewodowego to same, tylko trzeba na liveboxe, jezeli to liveboz
nacisnac przycisk rec (rejestracja komputera przez modem). Dziala bez
zarzutów i zadnej instalacji. Nie wiem czy to dotyczy innych modemow Tepsy,
ja mam liveboza.
Pozdrawiam,
JL