Szybkie przywracanie systemu

Jakub Pałac kubajedi w gmail.com
Sob, 17 Lip 2010, 22:58:38 BST

W dniu 2010-07-17 23:49, pocztaanonima w gmail.com pisze:

> Być może. Tylko zależy mi na tym, aby taki gotowy system przywrócić z
> płyty DVD lub kilku płyt DVD, a nie z dysku zewnętrznego.

Co do Ghost'a... można uruchomić go w trybie DOSowym. wystarczy zrobić
więc płytkę bootowalną z DOSem i Ghostem dodając plik obrazu.
Jeżeli chodzi o CloneZille, to ja robiłem sobie bootowalny nośnik (sam
używałem USB używając UNETBootIn, ale możesz ściągnąć obraz płyty
http://clonezilla.org/clonezilla-live/ stąd chociażby. Robiłem
obraz-kopię na drugiej partycji i wypalałem go na płycie DVD.