dzwiek

Marek Chmielewski mch848 w wp.pl
Pon, 7 Cze 2010, 18:26:29 BST

Dnia 07-06-2010 o 19:19:44 Przemysław Kujawski <ximian w myapple.pl>
napisał(a):

> Zgaduję, że kiedy robiłeś upgrade z Ubuntu 9.10 do 10.04 to robiłeś
> kopię zapasową całego katalogu /home? Jeśli tak to jest możliwość, że
> stary plik z ustawieniami pulseaudio w Twoim katalogu domowym bruździ.
> Jeśli masz to skasuj wszystko co się zaczyna od .pulse a potem
> zrestartuj pulseaudio.

Przy instalacji Ubuntu 10.04 sformatowałem cały dysk, nie robiłem kopi
zapasowej. Ubuntu 9.10 miałem tylko kilka dni, tam całkowicie zawiesił się
dźwięk. Nie chciało mi się bawić w szukanie przyczyny, więc powróciłem na
Ubuntu 9.04 i było wszystko ok.
Teraz postanowiłem zainstalować najnowszą wersję i znowu wystąpiły
problemy z dźwiękiem. Jeszcze raz dodam, że przy Kubuntu 10.04 nie ma tych
problemów.