gxine

Czeslaw Klott czklott w yahoo.com
Nie, 6 Cze 2010, 05:08:50 BST

--- On Sun, 6/6/10, Kuba <kuba.podgorski w gmail.com> wrote:

From: Kuba <kuba.podgorski w gmail.com>
Subject: Re: gxine
To: czklott w yahoo.com, "Polska lista dyskusyjna uĹĽytkownikĂłw Ubuntu" <ubuntu-pl w lists.ubuntu.com>
Date: Sunday, 6 June, 2010, 3:57

> Witam,
> czy komuś to gxine działa, bo mi wywala cały czas brak libmozjs.so ? Ewentualnie czy ktoś może mi podesłać tę bibliotekę z instrukcją gdzie wkleić? Na googlu jest tylko narzekanie na brak tej biblioteki.
> Dziękuję
> Czeslaw
> <czklott(at)yahoo.com>

$ sudo apt-cache search libmozjs
libmozjs-dev - Development files for the Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
libmozjs0d - The Mozilla SpiderMonkey JavaScript library
libmozjs0d-dbg - Development files for the Mozilla SpiderMonkey
JavaScript library

sprobuj zatem zainstalowac libmozjs-dev (ewentualnie reszte)
sudo apt-get install libmozjs-dev

i powinno zadzialac.

tata w tata-desktop:~$ sudo apt-get install libmozjs-dev
Czytanie list pakietĂłw... Gotowe
Budowanie drzewa zależności
Odczyt informacji o stanie... Gotowe
Pakiet libmozjs-dev nie ma dostępnej wersji, ale odnosi się do niego inny pakiet.
Zazwyczaj oznacza to, że pakietu brakuje, został zastąpiony przez inny
pakiet lub nie jest dostępny przy pomocy obecnie ustawionych źródeł.
E: Pakiet libmozjs-dev nie ma kandydata do instalacji
tata w tata-desktop:~$

I co dalej?

Pozdrawiam
Czeslaw