synchronizowanie oprogramowania

Wojtek Piêcek woju w pingwin.waw.pl
¦ro, 26 Maj 2010, 21:05:35 BST

2010/5/26 Przemysław Żyła <przemyslawzyla w gmail.com>

> dzięki - najprościej jak sobie strumień przekieruję na plik, a później
> --set zaimportujÄ™ ten plik, tak?
>
> Dokładnie

> to teraz jeszcze jedno - jeśli na komputerze A wywalę jakiś pakiet, to na
> komputerze B zostanie usunięty automatycznie? powyższe komendy
> prawdopodobnie tego nie załatwią. Jest coś, co to rozwiązuje? Rozumiem, że
> listy źródeł pakietów (jeśli dodaję ręcznie nowy adres) na drugim kompie
> muszę też ręcznie zaktualizować?

Aktualizację załatwi Ci zwykła aktualizacja systemu - powyższe nie dba o
wersje pakietów, bierze zawsze aktualne.

Dodanie/skasowanie pakietu to inna bajka, ale nigdy na takÄ… skalÄ™ nie
interesował mnie to. Jest to pewnie do zrobienia, tylko że ja personalnie
bym się nieco bał robić to jakimś automatem.