Ubuntu Minimal CD

Krzysztof Walo kwalo w o2.pl
Pi±, 14 Maj 2010, 22:44:12 BST

On Fri, 2010-05-14 at 20:09 +0200, John Doe wrote:
> Witam,
>
> Nie tak dawno temu opisywałem problem z instalacją najnowszej wersji
> Ubuntu, poleciliście mi instalację z alternatywnej płyty, więc to
> zrobiłem, ale mam jeden problem, gdy ekran instalacji dochodzi do końca
> po wpisaniu nazwy użytkownika końcowego pojawia się konsola, a ja nie
> wiem co mam robić?
>
> Pozdrawiam John Doe.

Cześć!

Nigdy nie miałem z tym do czynienia, ale na stronie dokumentacji piszą:

After the base system installed, log in, and type "sudo tasksel" to
select the system to install.

Czyli zaloguj siÄ™ do konsoli i wpisz:
sudo tasksel

Ewentualnie możesz od razu zainstalować system:
sudo aptitude install ubuntu-desktop

Albo wybrać dowolną wersję ubuntu, kubuntu, xubuntu, lubuntu, edubuntu,
lub mythbuntu.

Pozdrawiam,
KW