Re: Problem z instalacją najnowszego Ubuntu

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Pon, 3 Maj 2010, 09:35:29 BST

W dniu 3 maja 2010 10:24 użytkownik John Doe <pocztaanonima w gmail.com> napisał:

> Nie, a jak mam to zrobić skoro jeszcze nie zainstalował się system?

Jak instalujesz system? Od razu przechodzisz do instalacji czy
wybierasz opcję "Wypróbuj system..." i dopiero potem instalujesz?
Jeśli pierwszy sposób to może spróbuj drugim? Możesz też prócz
wyłączenia ACPI (jeden z wcześniejszych maili) spróbować ściągnąć
obraz "Alternate" i zainstalować system w trybie semigraficznym. Tak
swoją drogą to jaką kartę graficzną masz?