Permanentne usuwanie danych z twardego dysku

Wojtek Pięcek woju w pingwin.waw.pl
Sob, 1 Maj 2010, 12:38:08 BST

2010/5/1 John Doe <pocztaanonima w gmail.com>

> Chodzi mi o program zgodny ze standardami amerykańskiego Departamentu
> Obrony, wiem że to dziwne zwłaszcza że nie posiadam na dysku nic
> ważnego, ale niedługo chciałbym go sprzedać i wymienić na nowy. Tak
> gdzieĹ› za miesiÄ…c.

Sciągnij sobie z sysresccd.org image, tam jedna z opcji to właśnie
wipowanie, zgodne z czym chcesz.

Tyle, że żeby taki dysk przepuścić przez taki mechanizm czyszczenia, i żeby
był za miesiąc gotowy, to proponuję zacząć już teraz - 7-mio krotna petla
trwa bardzo długo.

--
Woju
VCP #23655