Permanentne usuwanie danych z twardego dysku

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Sob, 1 Maj 2010, 12:26:34 BST

W dniu 1 maja 2010 13:21 użytkownik John Doe <pocztaanonima w gmail.com> napisał:

> Formatowanie nie usuwa danych z dysku. Chodzi mi o programy typu bcwipe,
> tylko że nie zależne od systemu operacyjnego uruchamiane z płyty.

To może zainteresuje Cię format niskopoziomowy? Wejdź na stronę
producenta swojego dysku i tam powinieneś znaleźć odpowiednie
narzędzia. Zazwyczaj producenci udostępniają obrazy płyt Live z
narzędziami diagnostycznymi umożliwiającymi m.in. taki format.