Literatura

Przemek Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Wto, 27 Kwi 2010, 19:34:14 BST

2010/4/26 Wyczawski <wyczawski w tlen.pl>:
> Witam,
> Poszukuję jakiejś literatury ogólnie o Linuksie. Np. początki - konsola jak również konfiguracja przez xy.
> Niby jakieś tam podstawowe pojęcie mam, ale interesują mnie odpowiedzi na pytania "dlaczego to tak działa i dlaczeczego tutaj muszę zmienić daną rzecz" - może jakieś ćwiczenia - jeśli takie coś istnieje.
> Nie często grzebiąc tu i tam testy kończą się formatem.

Kiedyś zrobiłem listę różnych książek dostępnych legalnie za darmo:
http://reksio.ftj.agh.edu.pl/~azrael/2006/03/ksiazki-online/
Myślę że część z nich będzie pasowała do odpowiedzi na twoje pytanie.
Niestety większość z nich jest po angielsku.

Z polskich zaś mogę dodać jeszcze książkę o Suse:
https://www.linux.org.pl/PLUG/susebook/
Wiele porad w niej zawartych można zastosować także w innych dystrybucjach.

Jest jeszcze fajna Ubuntowa książka, ale po angielsku:
http://www.ubuntupocketguide.com/download_main.html
--
## Przemysław Kulczycki <<=>> Azrael Nightwalker ##
# Jabber/XMPP/Gtalk/Tlen ID: azrael[na]jabster.pl #