Re: Lekkie przeglądarki internetowe

pocztaanonima w gmail.com pocztaanonima w gmail.com
Śro, 31 Mar 2010, 16:59:47 BST

> Taka mała dygresja. Ja rozumiem, że Ty masz konto na Gmailu (sam mam
> tylko pod inną domeną) co wiąże się z wieloma funkcjonalnościami. Nie
> wszyscy jednak GMaila używają a nawet jeśli to niekoniecznie
> korzystają z tej usługi przy pomocy przeglądarki internetowej.
> Netykietę wymyślono nie po aby uprzykrzać życie nowicjuszom, którzy
> mają ją gdzieś lecz m.in. po to aby ułatwić:
> a) odnalezienie się w dyskusji jej uczestnikom
> b) łatwiej było wyszukać interesujące informacje po dłuższym czasie
> (choćby przez wyszukiwarkę)
> [...]

Oczywiście ma Pan całkowitą rację i przepraszam za bałagan w wątku.

Sam jestem ciekaw zasady pisania e mail, ale nigdzie na ten temat nie
znalazłem informacji, bo niby każdy potrafi napisać e mail, a w
gruncie rzeczy nie jest to takie proste jak może się wydawać.