Re: Lekkie przeglądarki internetowe

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Wto, 30 Mar 2010, 21:56:58 BST

W dniu 30 marca 2010 22:47 użytkownik pocztaanonima w gmail.com
<pocztaanonima w gmail.com> napisał:
> OK spróbuje.

Taka mała dygresja. Ja rozumiem, że Ty masz konto na Gmailu (sam mam
tylko pod inną domeną) co wiąże się z wieloma funkcjonalnościami. Nie
wszyscy jednak GMaila używają a nawet jeśli to niekoniecznie
korzystają z tej usługi przy pomocy przeglądarki internetowej.
Netykietę wymyślono nie po aby uprzykrzać życie nowicjuszom, którzy
mają ją gdzieś lecz m.in. po to aby ułatwić:
a) odnalezienie się w dyskusji jej uczestnikom
b) łatwiej było wyszukać interesujące informacje po dłuższym czasie
(choćby przez wyszukiwarkę)
Może ja się już starzeję ale jak patrzę na ten wątek to z punktu
widzenia człowieka, który się na niego przypadkowo natknie nadaje się
on do śmietnika. Powiedzcie sami. Jak się w tym połapać gdy każdy
sobie cytuje jak chce lub nie cytuje wcale? Nie chcę nikogo urazić a
jedynie skłonić do refleksji.