Lekkie przeglądarki internetowe

przemo przemekovb w gmail.com
Wto, 30 Mar 2010, 21:21:52 BST

Dnia wtorek, 30 marca 2010 o 22:07:42 pocztaanonima w gmail.com napisał(a):
> Ale to gra jakaś jest.

Witam,
Zacznijmy od tego,że "lekka" moze oznaczac rózne rzeczy:To co lekkie dla
Pudziana,dla mnie jest za cieżkie...

Przydałaby sie Twoja konfiguracja sprzetu-ja mam AMD 64 3800+ i karte 8600GT z
pasywnym-mam zainstalowanego Swiftfoxa i jestem zadowolony,tak samo działa pod
Firefoxem.Nie zamierzam go zmieniac,bo ma tyle wtyczek,że mam wszystko,czego
potrzeba.

Mam też obok PCta z Celeronem 333MHz na którym własnie instaluje Debiana (XP
chodził na nim z 96MB RAM-oczywiście filmów nie można oglądac,bo tnie,ale do
neta w sam raz -tez Firefox i działał choc ciężko)

Midori miałem,i działa na moim głownym kompie znacznie szybciej niz
Firefox,ale...

Chrome nie instaluję,bo w przeciwienstwie do wielu urzytkowników czytałem
licencję