Program do odtwarzania plików .flv z możliwością przewijania

pocztaanonima w gmail.com pocztaanonima w gmail.com
Pią, 26 Mar 2010, 20:08:39 GMT

W dniu 2010-03-26 21:03, Krzysztof Poćwiardowski pisze:
> U mnie mplayer działał najlepiej spośród programów tego typu. Ale może
> warto spróbować vlc.

Problem w tym, że te znane programy już próbowałem, jak już wspomniałem
najlepiej radził sobie Totem, ale ma jedną wadę nie da się przewijać, a
mnie bardzo na tym zależy, gdyż webplayer tak obciąża mój stary
komputer, że oglądanie filmów z MEGAVIDEO staje się nie możliwe nawet
przy wyłączonym Compizie i innych bajerach.