Ustawienie wygaszacza ekranu

przemo przemekovb w gmail.com
Pią, 5 Lut 2010, 09:13:23 GMT

Dnia piątek, 5 lutego 2010 o 09:11:25 Paweł J napisał(a):

> Dziękuję Damianie. Tym jednym pytaniem rozwiązałeś mój problem.Już nie
> będę używał programu do odtwarzania filmów...

Witam,
No nie wiem,czy ten sarkazm potrzebny.

Z tym wygaszaczem to trochę jest tak,że nie wiadomo.Niby np MPlayer ma taka
opcję"zablokuj wygaszacz podczas oglądania" czy jakoś tak,ale nie działa i mi
podczas oglądania załącza się wygaszacz.
Na szczęście ktoś wymyślił fajne narzędzie,nazywa się Caffeine.
To taki programik,w którym można ustawić ,że podczas działania danego programu
wygaszacz się nie załącza.Można dodać więc również Firefox czy inna
przeglądarkę,jeśli się korzysta z mediów w sieci,lub dowolny program:

http://www.ubucentrum.net/2009/10/caffeine-10-automatyczne-zarzadzanie.html