poszukiwane narzędzie

Rafal bluszcz Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 27 Sty 2010, 15:19:04 GMT

On Wed, Jan 27, 2010 at 04:07:07PM +0100, Michał Krawczyk wrote:
> witam wszystkich,
> poszukuję narzędzia do formatowania niskopoziomowego dysków twardych.
> na platformę z Redmont znalazłem wiele takich programów, ale interesuje
> mnie czy są dostępne takowe także na Linuxa, najchętniej w paczce deb,
> ale źródła także mile widziane.

A co chcesz takim narzędziem osiągnąć? Wtedy będzie łatwiej doradzić Ci
odpowiedni 'tool'.

Jeśli chcesz sprzętowo pojechać po urządzeniu blokowym to wystarczą Ci
takie narzędzia systemowe jak 'dd' (tak zwany zerofill).

--
 (  ,)(  ) ( )( )/ __)(_  )/ _)(_  )(/     http://my.jabberpl.org    \)