Gnome czy KDE???

przemo megaziuziek w o2.pl
Nie, 24 Sty 2010, 22:23:37 GMT

wiem,
Używam dwóch,i jeszcze czasem eksperymentalnie E17...
ciekawi mnie,co inni o tym sądzą

--
przemo <megaziuziek w o2.pl>

-------- Wiadomość oryginalna ----------
Od: Krzysztof Walkiewicz <bars0 w op.pl>
Do: megaziuziek w o2.pl, Polska lista dyskusyjna użytkowników Ubuntu
<ubuntu-pl w lists.ubuntu.com>
Temat: Re: Gnome czy KDE???
Program pocztowy: Mozilla-Thunderbird 2.0.0.22 (X11/20090706)

przemo wrote:
> Witam,
> Nie ukrywam,moim celem jest rozpętanie dyskusji na temat:
> -Jak sadzicie-co jest lepsze-Gnome czy Kde?
> -Opcje rozwoju obu środowisk
>
> Wiem,że to trochę jak porównywanie stołu z krzesłem,każde środowisko ma
> swoje plusy i minusy-ale właśnie-jakie,i co dla kogo jest ważne?
>
> Ja używam Gnome,i paru aplikacji z Kde(K3B-no Brasero jeszcze dużo ma do
> nadrobienia,zwłaszcza,że na oficjalnej stronie 2.28 jest uznawana za
> niestabilną),no i Kontact jest cokolwiek bardziej rozwinięty niż
> [...]
Witam,
Nie bierz tego do siebie, ale pytanie jest trochę głupie. Oba środowiska
są funkcjonalne a to, które ktoś tam woli, zależy od jego subiektywnej
oceny, np. preferencji estetycznych. Poza tym ludzie używają różnych
środowisk do różnych celów. Piszą właśnie ze starego laptopa i mam na
nim zainstalowane LXDE -  w zasadzie tylko do czytania pdf-ów. Resztę
pracy wykonuję w CLI. Nie dlatego że jestem taki mądry, ale dlatego że
to stary komputer i tylko w CLI jeszcze się na nim komfortowo pracuje.
Moja rada jest taka: zainstaluj oba środowiska, popracuj trochę na
GNOME, później na KDE i sam zdecydujesz, które ci odpowiada. Poza tym w
dobie dysków twardych o dużej pojemności, czy musisz się na coś
decydować? Możesz mieć kilka środowisk i używać ich wymiennie w
zależnosci od humoru:)