OT o listach dyskusyjnych ...

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Czw, 31 Gru 2009, 18:27:43 GMT

Dnia 2009-12-30, śro o godzinie 23:43 +0100, Maciej Chojnacki pisze:

> [ciach!]
>
> Mogę się tylko podpisać pod tym, co napisał Bartosz. Przy okazji, pozwoliłem sobie zaktualizować regulamin:
>
> http://maciej.chojnacki.name/ubuntu/index.html#peace_not_war
>
> --
> Maciek
> Seks i gra w brydża mają wiele wspólnego - jeśli masz słabego partnera, musisz mieć mocną rękę. [Mae West]

Dobry wieczór Macieju
Szybki jesteś....jak osobowy z Łodzi do Kutna dawnymi czasy...
Aby już nie jątrzyć skreślę Ci w Nowym Roku parę słów  prywatnie.
A teraz tylko parę słów.
Regulamin został napisany pod katem jak zablokować <mądrych w
informatyce> przed nadużywaniem Forum, a nie jak pomóc tym, którzy tej
pomocy potrzebują naprawdę.( Głowna idea Ubuntu to pomóc innym )
Zrobiłeś karygodne założenie, że większość pytających przez wygodnictwo
pisze na Forum.
Według Ciebie, powinni całymi dniami wertować archiwum i często nie
znajdować tego czego szukają. Nie przyszło Ci na myśl, że mogą dla
przykładu źle nazywać problem i całe szukanie jest bezowocne?
Pozwolę sobie przesłać Ci na priv moich parę uwag...

A poza tym to :
http://www.speakingsanta.com/?tk=UPooLAqD

Pozdrowienia
Paweł J.

P.S.
Twój e-mail jest niedostępny dla zainteresowanych ? Obecnie nigdzie go
nie mogłem znaleźć.
P.J.