Pytanie jak się dostać na serwer

przemo megaziuziek w o2.pl
Śro, 30 Gru 2009, 23:43:10 GMT

On 30.12.2009 23:20, Rafał bluszcz Zawadzki wrote:

> [ciach]
>
> Ponieważ moja wypowiedź wprowadziła sporo zamieszania ;) pozostało mi
> godnie przeprosić za bezsensowne ciągnięcie tematu. Z drugiej strony,
> ludzie muszą co jakiś czas wyładować swoją frustrację - mam nadzieję, że
> dwóm panom pomogłem co pozwoli im przez długi czas żyć bezstresowo, na
> wieki wieków amen.

Drogi Panie Rafał,
Jednym z tych,którym niewątpliwie pomogłeś Pan wyładować swoja
frustrację (co jak zazwyczaj bywa wiąże się z apoteoza własnej
osoby)-jest niewątpliwie Pan Rafał Zawadzki.
Ja żadnej frustracji nie odczuwam,no,chyba że związaną z pana
wypocinami,(które dla mniej obeznanych z tematem nerwic i psychoz
maniakalnych połączonych z niedowartościowaniem i depersonifikacją mogą
stanowić wartość samą w sobie),których nie chce mi się czytać.

Może pan oczywiście powiedzieć "ciach",ale równie skutecznie to zamknie
temat,jak zawołanie do wody wylanej ze szklanki do zlewu "hej,wracaj tu!"

Ja się więcej odzywać nie będę,bo nie ma po co,i do kogo w tym temacie.

żegnam
Przemek