Pytanie jak się dostać na serwer

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Śro, 30 Gru 2009, 21:47:21 GMT

Dnia 2009-12-30, śro o godzinie 20:32 +0100, przemo pisze:
> ,i pozostawcie ta
> listę w kondycji,w jakiej ja zastaliście.
>
> Bardzo Uprzejmie Proszę (tak,słusznie wyczuwacie w mojej prośbie nutkę
> stanowczości)
>
> BTW:Nie dziwie się,ze jest tyle dystrybucji.

Zostawić w stanie nienaruszony ? A więc nicości jak dotychczas....bo ja
widzisz mnie uczono, że jak się czegoś nie wie to trzeba zapytać i jak
ktoś ma ochotę podzielić się wiedzą to to zrobi....a jak nie ma ochoty,
to tak zwaną <buzię> w kubeł... tylko nie przewidziałem, że na Grupie
jest paru pseudo-warszawiaków, co to na niewiedzy innych chcą zarobić
trochę.....
A Ty {przemo <megaziuziek w o2.pl>} zgodnie z nietykietą zapomniałeś, że w
tym Kraju do dobrego tonu należy podpisywanie korespondencji
przynajmniej inicjałami.
Pozdrowienia
Paweł J.

P.S.

Coś mi się nie zgadza... bo jako osoba doświadczona przez los ( tak
podajesz sam) powinieneś optować za pomocą na grupie, a nie trzymaniem
idiotycznych zasad...Ale widać jak ordnung, to ordnung....a niech Ci co
maja kłopoty ruchowe dłużej dochodzą do sedna... a co tam....
P.J.