Pytanie jak się dostać na serwer

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Śro, 30 Gru 2009, 15:17:12 GMT

Dnia 2009-12-30, śro o godzinie 15:55 +0100, Jan Pogocki pisze:

> A, jeszcze odezwę się personalnie do "Rafal bluszcz Zawadzki - Red Hat
> Certified Engineer": na pewno nie pozwolę sobie nazwać mnie motłochem,
> inżynierku od siedmiu boleści! Ugryź się w swój pryszaty tyłek i utop
> się we własnym egoizmie. Służący diabła...
>
> Mam nadzieję, że co poniektórym da to coś do myślenia (o ile w ogóle
> potrafią myśleć...). I przepraszam wszystkich, do których to nie było
> skierowane.
>
> Pozdrawiam,
> Jan Pogocki
> http://www.janpogocki.pl
> GG: 3222217
> [...]

Absolutnie się z Tobą zgadzam. Mam podejrzenia, że ta <banda>
poprawniaków bierze kasę od Gatsa za niszczenie idei Ubuntu i
rozpowszechniania się systemu.Ba mało tego, są na tyle bezczelni, że Ci
mówią jak masz tę idee odczytywać....no pociąg na szynach ! Jestem
trochę za mało obeznany w informatyce, ale zaczynam się zastanawiać jak
tą <Ubecką> polską grupę Ubuntu rozwalić.I chyba trzeba będzie poprosić
o pomoc Jego Lordowska Mość aby pomógł kogoś w dupę kopnąć....
Pozdrawiam Cibie
mgr inż. Paweł Jędrzejewski