Pytanie jak się dostać na serwer

Rafal bluszcz Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 30 Gru 2009, 15:16:34 GMT

On Wed, Dec 30, 2009 at 03:55:21PM +0100, Jan Pogocki wrote:
> A, jeszcze odezwę się personalnie do "Rafal bluszcz Zawadzki - Red Hat
> Certified Engineer": na pewno nie pozwolę sobie nazwać mnie motłochem,
> inżynierku od siedmiu boleści! Ugryź się w swój pryszaty tyłek i utop się we
> własnym egoizmie. Służący diabła...

Przeczytałem jeszcze raz Twojego maila, jak zawsze na spokojnie ;)

Nazywasz mnie egoistą. Ponieważ jest to lista mailingowa o tematyce
komputerowej, ograniczmy się do wolnego oprogramowania.

Pokaż mi dowody swojego wkładu w wolnego oprogramowanie lub promowania
wolnych standardów (nie mam na myśli tutaj zadawanie głupich pytań i
zwiększanie statystyk użytkowników ubuntu). Cokolwiek.

Co do mnie, wiem, od pięciu lat stałem się dużo mniej aktywny (rodzina,
dzieci etc pochłaniają dużo czasu), ale staram się trzymać pionu i póki
co godzę pracę z idę FLOSS.

A Ty? Co masz do zaoferowania prócz słomy wystającej z butów? :P

--
 (  ,)(  ) ( )( )/ __)(_  )/ _)(_  )(/     http://my.jabberpl.org    \)