Pytanie jak się dostać na serwer

Rafal bluszcz Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 30 Gru 2009, 15:05:44 GMT

On Wed, Dec 30, 2009 at 03:55:21PM +0100, Jan Pogocki wrote:
> nic nie wnoszących do niczego elementów. Spam należy tempić, to fakt, ale
                                                       ^^^^^^
hm...

> A, jeszcze odezwę się personalnie do "Rafal bluszcz Zawadzki - Red Hat
> Certified Engineer": na pewno nie pozwolę sobie nazwać mnie motłochem,
> inżynierku od siedmiu boleści! Ugryź się w swój pryszaty tyłek i utop się we
> własnym egoizmie. Służący diabła...
>
> Mam nadzieję, że co poniektórym da to coś do myślenia (o ile w ogóle
> potrafią myśleć...). I przepraszam wszystkich, do których to nie było
> skierowane.

1. nie jesteś dla mnie partnerem do rozmowy
2. wracaj do szkoły powtórzyć zasady ortografii
3. nie chcę jedności z żadnymi głupkami który mają kłopoty z obsługą
podstaw komputer, to raz, a dwa, swoją niewiedzę stawiają jako fundament
swojej wiary, a trzy, pewnie mieli by problemy w obsłudze cepa...

Pozdrawiam :)

--
 (  ,)(  ) ( )( )/ __)(_  )/ _)(_  )(/     http://my.jabberpl.org    \)