Re: Pytanie jak się dostać na serwer

Jan Pogocki jan.pogocki w gmail.com
Śro, 30 Gru 2009, 14:55:21 GMT

I to jest niestety (albo "stety") prawda, że listy dyskusyjne są mocno
przestarzałe! Wam się nic nie podoba: HTML, cytowanie wiadomości, stopka...
Jak chcecie, to się dalej sami adorujcie i liczcie sobie jeszcze może ilość
bajtów przesyłanych, ale beze mnie!

Z cytowaniem wiadomości to ja Was kompletnie nie rozumiem, co to Wam
przeszkadza. Ja należę do takiej grupy osób, którą nie interesuje to, co
było napisane wcześniej, gdyż mam wątki w Gmail'u. W ten sposób mogę sobie
przeczytać poprzednie wiadomości i mnie to za przeproszeniem wali, czy Wy
używacie sobie jakiego archaicznego programu pocztowego czy może nawet w
terminalu, który tego nie potrafi. I nie mam chęci z taką bandą idiotów jak
wy spierać się (najpierw mnie sprowadzicie to swojego poziomu, a później
pokonacie doświadczeniem), czy powinno się odpisywać nad czy pod cytowanym
fragmentem. Na pewno nie zmienię tego sposobu i będę odpisywał NAD cytowanym
fragmentem. To samo się tyczy HTML'a, nie będę dla Was robić wyjątku.

I Wy chcecie jedności polskiej społeczności Ubuntu? Za Chiny ludowe tego nie
zrobicie!!! Dla Was liczy się tylko Wasza durna wygoda!

Jakiś czas temu powstał pomysł odświeżenia stron naszego team'u na
wiki.ubuntu.com. Oprócz mnie i oprócz @wenar nikt więcej się nie podjął tej
pracy, chociaż to wiele nie kosztuje - co najwyżej 15 minut pracy! To jest
Wasz dowód na zaangażowanie się. Ale czas na pisanie regulaminów to Wy
macie. Ja już od dłuższego czasu nic nie piszę na forum.ubuntu.pl, bo
cokolwiek bym nie napisał, to moderatorzy, administratorzy, "przyjaciele" i
cała inna banda uprzywilejowanych dupków dopieprzy się do tematu, treści,
stopki, braku uzupełnienia profilu, czcionki i całej masy innych kompletnie
nic nie wnoszących do niczego elementów. Spam należy tempić, to fakt, ale
Was ogrania jakaś mania kasowania, przenoszenia, przyklejania, zamykania,
banowania. Taka działalność oczywiście jest kompletnie bez sensu.

Wyprzedzając kolejne pytania mogę coś zasugerować. Jeżeli chcecie pokazać
jedność polskiej społeczności Ubuntu, zróbcie w ciągu najbliższego tygodnia
"meeting" na IRC. Mogę się założyć, że uczestników będziecie mogli policzyć
na palcach jednej ręki (oczywiście nie licząc kilkudziesięciu botów, których
włączycie, żeby było mniej spamu).

Ja w Ubuntu do wielu rzeczy musiałem dochodzić metodą prób i błędów.
Nierzadko zdarzało się, że traciłem ważne dla mnie dane, albo musiałem robić
reinstalację systemu. I mogę powiedzieć z całą stanowczością: jak mi na
forum czy na liście dyskusyjnej nie zaszkodzicie, to już mi pomogliście!!!
To jest nienormalne - ja chce się zapytać, jak mam zainstalować sterownik do
urządzenia wielofunkcyjnego, wy na pewno wiecie, więc możecie mi pomóc, a
tymczasem jakiś jeden czy drugi admin od siedmiu boleści napisze mi, że nie
podoba mu się to, to, to, to i to w moim poście. Zamiast po prostu napisać,
jak się instaluje te całe sterowniki. Normalnie biurokracja gorsza, jak w
jakimś urzędzie! Tam to też - za to zapłać, tu się podpisz, tam coś
wyślij...

A, jeszcze odezwę się personalnie do "Rafal bluszcz Zawadzki - Red Hat
Certified Engineer": na pewno nie pozwolę sobie nazwać mnie motłochem,
inżynierku od siedmiu boleści! Ugryź się w swój pryszaty tyłek i utop się we
własnym egoizmie. Służący diabła...

Mam nadzieję, że co poniektórym da to coś do myślenia (o ile w ogóle
potrafią myśleć...). I przepraszam wszystkich, do których to nie było
skierowane.

Pozdrawiam,
Jan Pogocki
http://www.janpogocki.pl