Pytanie jak się dostać na serwer

Rafal bluszcz Zawadzki bluszcz w jabberpl.org
Śro, 30 Gru 2009, 14:33:51 GMT

On Wed, Dec 30, 2009 at 03:02:16PM +0100, Paweł J wrote:
> Chyba jakimś <mądrym bluszczem> waniajet....tylko gdyby nie ten motłoch
> to na co szkodnik bluszcz by się wspinał ?:-)

wtedy można byłoby się wspinać:

1. na błędy regresji które pojawiają się coraz częściej ;)
2. lepsze narzędzia do debugowania błędów
3. pomoc naprawdę potrzebującycm użytkownikom (mam na myśli takich,
których naprawdę przerasta problem, a nie są zbyt leniwi by:
 a) sprecyzowanie swojego problemu
 b) przeczytaniu dokumentacji
 c) wyszukaniu właściwego programu...

etc itp.

Twoje pytanie zabrzmiało jak z grupy alt.pl.comp.os.hacking - "jack
dostać się na serwer". Emacsem przez telnet.

> Może jednak zamiast
> nietykiety poczytałbyś o idei UBUNTU?

Wydawało mi się, że u podstaw Ubuntu (caps lock day już się skończył
ponad miesiąc temu) leży dostarczania *zawsze* darmowego i wysokiej
jakości oprogramowania dla *każdego*. Jakos ominąłem punkt mówiący o
prowadzeniu kogoś na smyczy - krok po kroku.

> Dziwnie pryncypialny jesteś....
> Mam nadzieje, ze moderator mi daruje mój e-mail i przy okazji nie
> pozwoli Ci szkodzić Ubuntu.....

Obawiam się, że tutaj mogę niewiele zdziałać. Proponuję zacząć od mojego
konta na launchpadzie, tam jestem bardziej niebezpieczny ;)

--
 (  ,)(  ) ( )( )/ __)(_  )/ _)(_  )(/     http://my.jabberpl.org    \)