Pytanie jak się dostać na serwer

Tomasz Bakiera tomasz.bakiera w gmail.com
Wto, 29 Gru 2009, 11:59:01 GMT

Dnia 2009-12-29, wto o godzinie 11:41 +0100, Paweł J pisze:
> Tomaszu
> Jesteś ewidentnym przykładem czytania tego co wygodne, a jak ktoś mniej
> precyzyjnie się pyta to na drzewo....
Nie do końca czytam to co jest wygodne, jednak precyzyjniejsze
określenie o jaką usługę chodzi, pomaga w odpowiedzi. Zadawanie pytania
typu co pytający miał na myśli powoduje, że na odpowiedź będzie czekać
dłużej.

> Przepraszam, że spowodowałem
> konieczność dociekania o co mi chodzi...
Nie ma problemu, ale zawsze staraj się sprecyzować czego chcesz, albo
nawet opisz to 'nietechnicznie' np. Chcę wrzucić zdjęcia na interię,
dotychczas używałem Total Commandera, i wiadomo o co chodzi ...

> a mnie chodzi o ftp aby na
> serwerze umieścić większy plik ze zdjęciami, <grubymi> zdjęciami....
Możesz to zrobić bezpośrednio z pulpitu jeżeli używasz Ubuntu a nie
Kubuntu. z menu: Miejsca -> Połącz z serwerem -> FTP (z logowaniem)
Pozostaje wpisać dane, możesz w ostatnim polu zaznaczyć 'dodaj zakładkę'
wtedy będziesz miał zakładkę o nazwie jaką dałeś w 'Miejsca', poza tym
oczywiście zostają inne programy do obsługi FTP (o których pisali
poprzednicy) i jest ich dużo, ja czasami używam konsolowego 'mc'

> rozumiem, że z Windowsa jesteś noga
tu moglibyśmy długo rozmawiać, ale nie o to chodzi. Masz pytanie/problem
i trzeba je rozwiązać.

>  i nie masz pojęcia cd robi Total
> Commander....
Niestety od czasu kiedy go ostatni raz używałem mógł się dużo zmienić, a
za moich czasów rozwijał się prężnie.

> poza tym na Ubuntu, Windows... brrrrr.....
Dlaczego tak myślisz ?? Niestety nie należe do tych co używając jednego
psioczą na drugie :-) Zresztą z Battlefieldem na Wine wolę nie próbować,
bo natywnie chodzi wolno :-)

> Pozdrowienia
Podziękował :-)

BTW, no offence

--
Tomasz Bakiera, tomasz.bakiera w gmail.com
http://www.discdogmania.com,gg:586771