Pytanie jak się dostać na serwer

Krzysztof Grygoruk kgrygoruk w gmail.com
Wto, 29 Gru 2009, 11:32:51 GMT

Dnia 2009-12-29, wto o godzinie 12:24 +0100, Paweł J pisze:

> Po,google>łem trochę, ale dalej nie wszystko łapię....
> http://webmade.org/porady/ftp-konsola-windows-linux.php
> Jak poszukałem w Menadźerze pakietów to na hasło GFTP wyświetlaja mi sie
> 4 możliwości:gftp-common, gftp-gtx, gftp-text, gftp... i które
> zainstalować?
>
> Jego Lordowska mość mogłaby trochę dostosować Ubuntu do rodzimych,
> afrykańskich stan dartów i wprowadzić w Ubuntu więcej pisma
> obrazkowego...A ten informatyczny bełkot, choć precyzyjny, dla osób nie
> z branży jest męczący...
> Pozdrowienia
> [...]

gftp a co niby innego? resztę zależności sobie sam doinstaluje pozatym
każdy pakiet jest opisany... jest jeszcze centrum oprogramowania ubuntu
jest getdeb.net. Trochę wysiłku i można wszystko znaleźć... moja
60-letnia mama sobie z tym doskonale radzi, myślę że ty też dasz radę -
wierzę w ciebie... :)

Pozdrawiam
kg