Pomocy

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Wto, 29 Gru 2009, 08:41:11 GMT

W dniu 29 grudnia 2009 09:28 użytkownik Paweł J <silniki1_ubuntu w o2.pl> napisał:

> Arturze, nie bądź złośliwy...mój serdeczny kolega przy okazji
> pozytywnych skutków jakiegoś przedsięwzięcia (celem zapeszenia
> negatywnych) mawiał, że straty muszą być zawsze, jak nie w ludziach to w
> sprzęcie....a walka ze spamem nie pociąga za sobą strat.... no za
> wyjątkiem chwili czasu...

Nawet jeśli przyjmiemy taką logikę (że to tylko chwila czasu) to jak
mawiają czas to pieniądz więc strata czasu równa się stracie
pieniędzy. Niestety walka ze spamem pochłania też moc obliczeniową
komputerów (vide filtry antyspamowe) co w konsekwencji przekłada się
też na zwiększone zużycie energii. To już zaczyna się przekładać na
bardziej realne straty ;-)