Pomocy

Paweł J silniki1_ubuntu w o2.pl
Wto, 29 Gru 2009, 08:28:41 GMT

Dnia 2009-12-29, wto o godzinie 07:06 +0100, Artur Frydel pisze:

> W usenete to ono tchnęło.. nowy spam.
>
> --
> Best regards.
> Artur 'Bzyk' Frydel
> "Always look on the bright side of life."

Arturze, nie bądź złośliwy...mój serdeczny kolega przy okazji
pozytywnych skutków jakiegoś przedsięwzięcia (celem zapeszenia
negatywnych) mawiał, że straty muszą być zawsze, jak nie w ludziach to w
sprzęcie....a walka ze spamem nie pociąga za sobą strat.... no za
wyjątkiem chwili czasu...
Pomagając przemo <megaziuziek w o2.pl> osobiście się cieszę i jak to się
mawia: fest było.
Pozdrowienia
                 P.J.