Re: Instalacja sterowników ATI

Sebastian Dzięcielski sebastian.dziecielski w gmail.com
Wto, 1 Gru 2009, 08:17:24 GMT

No właśnie oto chodzi, że jest to stara karta i ATI postanowiło, że nie
będzie już wypuszczać nowych sterowników do nowych dystrybucji. :)
Mam ten sam problem i na początku stycznia jak będę wymieniał kompa kupuję
sobie geforca i po kłopocie.

Pozdrawiam