Re: komp oszala│/zwariowa│

Czeslaw Klott czklott w yahoo.com
Pon, 9 Lis 2009, 12:39:47 GMT

Zrobiłem tak jak chcieli przedmówcy. Rozebrałem klawiaturę i złożyłem z powrotem. Narazie działa. Nie wiem dlaczego nie działało. Nie wiem także dlaczego działa. Ale może za wiele oczekuję po ubuntu. W MDV było kilka (fakt że długich) logów, ale po datach można było się zorientować o co chodzi.
W ubuntu jest ponad setka i hgw gdzie szuka─ç :-(
Acha. W tej chwili chodzi z Ubuntu-LIVE bo co┼Ť pokr─Öci┼éem z logowaniem na nie dzia┼éaj─ůcej klawiaturze.
Czy w /home/ b─Öd─ů si─Ö dzia┼éy jakie┼Ť zgrzyty jak z 9.10 wr├│c─Ö na 9.04?

Pozdrawiam
Czesław

--- On Mon, 9/11/09, Robert Sajdok <ris w onet.pl> wrote:

From: Robert Sajdok <ris w onet.pl>
Subject: Re: komp oszalał?zwariował
To: czklott w yahoo.com, "Polska lista dyskusyjna u┼╝ytkownik├│w Ubuntu" <ubuntu-pl w lists.ubuntu.com>
Date: Monday, 9 November, 2009, 11:50

Przyci┼Ťnij jednocze┼Ťnie ctrl alt kilka razy.

2009/11/8 Czeslaw Klott <czklott w yahoo.com>

KLAWIATURA SZALEJE< prze┼é─ůczanie du┼╝e?ma┼ée litery to jej prywatna sprawa< strza┼éki do przesuwania kursora powoduj─ů zaznaczenie tekstu i po napisaniu dowolnego znaku znika zaznaczony tekst< w mozilli nie dziaa┼éa przewijanie< w gimpie nie dzia┼éa po┼éowa polece┼ä< najGORSZE ┼╗E ZAPOMNIA┼ü HASE┼ü> czy istnieje jaki┼Ť antywir na ubuntu? co┼Ť do dupy to

automatyczne unowoczesnianie z DZIEWI─ś─ć ZERO CZTERY z cyferkami to (>)$< na dziewi─Ö─ç kropka dziesi─Ö─ç

Zasady dyskusji na li┼Ťcie: http://maciej.chojnacki.name/ubuntu/

--
Robert Sajdok (Ris)

-----Inline Attachment Follows-----