Re: komp oszalał?zwariował

Przemysław Kujawski ximian w myapple.pl
Nie, 8 Lis 2009, 22:20:43 GMT

W dniu 8 listopada 2009 23:13 użytkownik Czeslaw Klott
<czklott w yahoo.com> napisał:

> Nie. Udało mi się odpalić  system z dysku. I mam objawy ale inne .

Ja chyba zaraz oszaleję. Wiesz dlaczego poradziłem Ci żebyś odpalił
system z płyty LiveCD? Po to żeby wykluczyć, że to wina systemu. Jeśli
na LiveCD wszystko będzie w porządku to system a jeśli objawy te same to
klawiatura i nie ma po co strzępić naszych klawiatur na tę jałową
dyskusję na liście!

> Nie mam dużego "s" i dwukropka, pionowej kreski, dużego 't", "y", obu
> nawiasów sześciennych, "a", "d", "f", "j", "k", "l",

Zrób to co napisałem wyżej bo inaczej podejrzewam, że nikomu więcej nie
będzie się już chciało odpowiadać na Twoje posty.