Strony WWW nie wczytują się.

Teo tee9o w interia.pl
Wto, 25 Sie 2009, 21:42:46 BST

Jan Litwiński wrote:

> bo konfigurację sieci załatwia network manager :-)

Zawsze tak było? ZTCP w moim 9.04 jest eth0 ustawiony na dhcp w
/etc/network/interfaces, a Network Manager też mam i używam (czasem
sobie tam DNS albo IP ustawię/zmienię). Tylko ja swojego na czysto nie
instalowałem, od 5.04 updatuję co pół roku :).

Kup wlasne mieszkanie za 33 tys. zl!
Sprawdz >>> http://link.interia.pl/f22f2