Strony WWW nie wczytują się.

Teo tee9o w interia.pl
Pon, 24 Sie 2009, 16:13:34 BST

Adam wrote:
>  > Witam,
> Używasz networkmanager? Jeśli tak to sprawdź w połączeniu z
> internetem, czy nie masz tam wpisanych ręcznie DNSów. Zaznacz
> "Automatic DHCP"
>
> Jest ustawione tak jak mówisz.

A moze poprosisz swojego Adminka o pomoc? Dla mnie to wyglada, ze masz
zle skonfigurowany router (np.: DNS sie zmienily, a w routerze sa
wpisane na stale stare).

Na komputerze powinienes miec ustawione pobieranie adresow przez DHCP,
wsio ma smigac i wiecej Cie obchodzic nie powinno :).

W ogole to powinienes zaczac od podania wynikow tych polecen:
# ping google.com
# ifconfig /all
# cat /etc/network/interfaces
# cat /etc/resolv.conf

Wygraj telefon dla swojego dziecka. 20 sztuk czeka!
Sprawdz >> http://link.interia.pl/f22d8