Re: Strony WWW nie wczytują się.

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 23 Sie 2009, 16:19:04 BST

W dniu 23 sierpnia 2009 16:58 użytkownik Adam <usenet w plusnet.pl> napisał:
>  > Czyli wszystko jasne masz źle ustawione DNSy.
>
> Czyli jak mam je ustawić skoro ja nic nie zmieniałem wszystko
> administrator ustawiał jakiś rok temu gdy zakładałęm internet.

Czyli łaczysz się z internetem przez jakiś router? Wygląda na to, że z
jakichś powodów przestał Ci rozgłaszać po DHCP adresy DNS.

> Co mam wpisać w konsoli aby to przestawić?

echo 'nameserver 208.67.222.222' >> /etc/resolv.conf

> Myślałem o korzystani z opendns, co sądzicie o opendns?

Korzystam w swojej sieci i sobie chwalę :-)