Problem z uruchomieniem Linuxa

Przemysław Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pią, 31 Lip 2009, 08:25:12 BST

W dniu 31 lipca 2009 01:07 użytkownik  <jk_ski w op.pl> napisał:
> Płyta gł. ASROCK K8UPG procesor AMD ATHLON 64 3000+754 Karta gr.ATI
> RADEON 9550 128/128, HDD SEAGATE 160 GB 7200 i 60 BG, Obudowa ATX
> 350W. Na dysku 160 są trzy partycje i Windows XP, a na dysku 60 GB
> jest Ubuntu 7.04. Ale chciałem zaznaczyć że już wcześniej uruchomiłem
> z płyty 9.04. a teraz nie wchodzi. musiałem coś pomieszać ale nie wiem
> co?

Zmieniałeś coś w BIOSie? Jeśli tak to przywróć fabryczne ustawienia i
spróbuj jeszcze raz. Może płyta z systemem po drodze uległa uszkodzeniu?

P.S.
Prosiłbym o poprawne cięcie cytatów i odpowiadanie POD cytowanym
fragmentem tekstu.