Problem z uruchomieniem Linuxa

jk_ski w op.pl jk_ski w op.pl
Pią, 31 Lip 2009, 00:07:04 BST

Płyta gł. ASROCK K8UPG procesor AMD ATHLON 64 3000+754 Karta gr.ATI RADEON 9550 128/128, HDD SEAGATE 160 GB 7200 i 60 BG, Obudowa ATX 350W. Na dysku 160 są trzy partycje i Windows XP, a na dysku 60 GB jest Ubuntu 7.04. Ale chciałem zaznaczyć że już wcześniej uruchomiłem z płyty 9.04. a teraz nie wchodzi. musiałem coś pomieszać ale nie wiem co?